GLS crowd is a community for everyone to drive forward the ecological and social turnaround in Germany.
  • Hodnocení IPAF IPAF postupně hodnotí dva rozměry potenciálu dopadu finančních produktů. Nejprve posuzuje (maximální) potenciál dopadu finančních produktů na základě mechanismů dopadu, které údajně uplatňují (ve vztahu ke sdělovaným prvkům v marketingových dokumentech). Tyto mechanismy dopadu jsou mechanismy široce zdokumentované akademickým výzkumem: Růst nových/nedostatečných trhů ; Poskytování flexibilního kapitálu ; Aktivní zapojení ; Vysílání (tržních i netržních) signálů. Za druhé, hodnotí realizaci tohoto potenciálu dopadu na základě intenzity, s jakou finanční produkty působí na různé mechanismy dopadu v souvislosti s faktory úspěchu zdokumentovanými akademickým výzkumem. Na konci procesu bodování poskytuje IPAF skóre potenciálu dopadu.
    Skóre potenciálu dopadu se pak transformuje do hodnocení potenciálu dopadu, které se pohybuje od A (produkty s nejvyšším potenciálem dopadu) po G (produkty s nejnižším potenciálem dopadu).

    E
  • Dostupnost pro danou zemi
    Germany
  • ISIN
    -
  • Produkt
    GLS Crowd
  • Kategorie produktu Najděte definice, které jsme použili pro kategorie produktů v glosáři.
    Thematic Equity Crowdfunding
  • Tematické zaměření
    Zelená energie, Sociální začlenění, Životní prostředí, Obchod, Podnikání, Zelená technika
  • Typ investora Podle oddílu 1 přílohy II směrnice 2014/65/EU je investor považován za kvalifikovaného nebo profesionálního zákazníka, pokud má zkušenosti, znalosti a odborné znalosti, které mu umožňují činit vlastní investiční rozhodnutí a řádně posoudit rizika, která s sebou nese.
    Podle téže směrnice jsou neprofesionální investoři, klienti, kteří nespadají pod definici kvalifikovaného nebo profesionálního klienta. Jinými slovy, neprofesionální investor je považován za osobu s nízkou finanční gramotností.

    Kvalifikovaný investor , Maloobchodní investor
  • Minimální výše investice
    1.000 €
  • AuM
    -
  • Cíle udržitelného rozvoje
    1. Žádná chudoba2. Nulový hlad3. Dobré zdraví a pohoda4. Kvalitní vzdělávání5. Rovnost žen a mužů7. Cenově dostupná a čistá energie8. Důstojná práce a hospodářský růst10. Snížení nerovností12. Odpovědná spotřeba a výroba13. Opatření v oblasti klimatu16. Mír, spravedlnost a silné instituce17. Partnerství pro cíle